Tudod mi az üzleti közösségi média csapdája?

 


Kösd ki magad, mert elájulsz :)

Frenetikus! De tény, hogy a fizikai munkát kerülök és önámítók táborában nagyon kelendő! És mit mondjak,  hasznos is, mert ahogy az egyik mentorom mondta, mindig lesznek hülyék akiket le lehet húzni.

A közösségi média sztárja a tudás, az információ! Az érték amit ki lehet venni belőle, az a tapasztalat!

Van matek, magyar, töri, kémia, fizika könyv. De láttál már olyan könyvet, hogy az internet mindentudó? Ugye, nincs!

Miért is?

Mert az egész közösségi média egy próba nyúl! A csoport, az oldal, nem más ,mint próbanyúl!  

Kinek mi tetszik, ki minek hódol. A fifikásabbak, rájöttek, hogy valójában nagy csodák itt nincsennek, de mindig vannak új nyuszik a neten, akik zöldfülűek, és nekik a "tudás" el kelet adni!

Minap, ismét én is tapasztaltam!

Marketingurukurzus eladó! 

Amit XY csinál az ilyen-olyan, de amit én csinálok az a tutti, habár ugyanaz! 

Hát komolyan a csalók és önámítók tábora!

Azt hiszik, hogy attól mert freelancer...szabadúszó, már milyen szabad! Kérdezem én, nem tök mindegy, hol vagy bezárva egy laptop elé? Mindegyik küzd a bevitelért, folyamatos, mondom FOLYAMATOS marketing vagy csoport tevékenységet végez az új ügyfelekért!

Nincs új a nap alatt!

Ahhoz, hogy pénzed legyen, havonta fix bevétel kell, visszatérő vevők, vagy kelendő termékcikk kell!

A "nagyguru" amit tapasztal azt adja el, újra és újra a kísérleti nyúl csoportjában. Úgy csinál, mintha milliókat keresne, előmeghallgatás, felvételi elbeszélgetés stb.,  piyt-pity a telefonon folyamatos a megrendelés, amire mindenki ráharap, közben már 10 EUR egy live oktatás, ami "szinte csak egy ebéd ára", hangzik a szöveg. 

Nincs ebben ellentmondás?

Hát dehogy nem!

Lényeget lássuk meg!

Megjegyzések