Szabadúszó?!



Minap ismét felfigyeltem erre a kifejezésre...

Szabadúszó?!

Rendszerváltás után, mindenki vállalkozó volt, aki kereste önmagát :) Aztán úgy hívták őket, hogy életművész :)

Szval ez a modern kifejezés arra, hogy nem tudjuk mit csinál, és lehet nem is csinál semmit. :)

Ennek is van előnye és hátránya,  kinek mi :)

Fogalomtár szerint, nincs főnöke?! A freelancer vagy magyar fordításban szabadúszó olyan magánszemély, aki nem más alkalmazottjaként dolgozik.

Ha akarom van főnököm, ha akarom nincs. Ez döntés kérdése. Ha nincs főnököm, akkor is van Isten :) A megrendelőm is a főnököm!

Vigyázz ne legyen végeláthatatlan munkaidőd. :) Bizonytalanság? Mint írtam, van Isten és mindig ott van az út végén, Segít!

Ha beindul az üzlet, akkor  igazán tudsz szabadúszó lenni :)

A szabadúszó státusz alapja, az automatizált üzlet. Ez sem örök időre szól, mert korunkban minden változik, gyorsan! Időnként aktualizálni kell, felvenni a versenyt a konkurenciával, újabb vevőkört kiépíteni. De eldöntheted, mit és mikor csinálsz!

Szval én is szabadúszó vagyok :) 

Az én értelmezésemben, azt csinálok amit akarok! Ha megyek, akkor nem állok és ha állok akkor nem megyek :) 

Ez bármibe behelyettesíthető! Próbáld ki! 

Ennyi az élet!







Megjegyzések