Milyen az én Üzleti tervem?

 


Ötlet-Terv-Tett

Amerikából jöttem...mesterségem címere a "sokatmástisláttam".

Áttekintettem a haza üzleti terv készítési irodalmat. 

Hm...

Én nem erről beszélek!

Van az üzleti tervnek egy olyan oldala valóban, ami 10-150 oldal is lehet. Igen, egy már működő nagy vállalkozásnál ez egy komoly rizsázás, akár hitelfelvételhez, akár befektetők bevonásához.

De! Amiről én beszélek, az egy olyan üzleti terv, ami Neked az induláshoz elengedhetetlen!

Egy olyan terv, ami egy sorvezető Neked, látod, hogy egyáltalán érdemes-e elkezdeni, egyáltalán milyen költségeid merülhetnek fel stb. Egy könnyen átlátható segítség magadnak! Nem kell a sötétben botorkálnod és hónapok múltán azt mondani, hogy "dehát én ezt sem tudtam...Úristen még ezt is ki kell fizetni...stb". Ez a terv nem több 10 oldalnál! Tekintettel arra, hogy nem hiszem, hogy egy textilgyártó céggel kezded a karriert a vállalkozói ranglétrán! Ha mégis, akkor arra is van megoldás pl: 150 oldal :)

Üzleti terv Mentor!

Megjegyzések