Mikor kell reklám? avagy "A jó bornak nem kell cégér"



 jelentése:

- híre megy a jó árucikknek vagy szolgáltatásnak

- a jó minőséghez odatalálnak az emberek reklám nélkül is

A cégér német szó, jelképes ábrázolást jelent, amely jelezte a kereskedelmi vagy ipari tevékenységet ,amelyet a bolt vagy a cég végez. Erre elsősorban az írástudatlanság miatt volt szükség, hogy ők is megtalálják az üzletet, de előnyös volt azért is, mert már messziről látta az utazó, hogy mit kínál az üzlet.

Például szabóműhely előtt olló jelezte a tevékenységet. Éttermek és kocsmák előtt a névadó tárgy (pl zöld hordó, arany szarvas stb.) volt kinn. A színes reklámfeliratok elterjedésével a használata ma már inkább csak dekorációs jellegű.

forrás: mirolszol.com


Egyre több vállalkozóval találkozom, akik nem hirdetnek, hanem csakis szájról-szájra terjed a hírűk. 

Gyakorlatilag az egyik munka adja nekik a másikat!

Azt mondják, így mindenki lekövethető, elkerüli őket a kintlévőség.

Üzleti Terv Mentor


Megjegyzések