Azt hittem...

 


azt hittem, hiányos vagyok...

azt hittem, kutatnom kell...

azt hittem, tovább is van...

azt hittem, máshogy kell

azt hittem, valamit választanom kell...

azt hittem, keresek valamit...

azt hittem, nekem is kell...

Rájöttem, hogy jól voltam, jól vagyok és mindig jól leszek!

Csak elkapott a gépszíj, beszippantott az internet vákum és sodródtam az árral. Kutattam és kerestem a semmit. Közben én vagyok, én. Minden rendben van, minden megvan, el sem veszett, minden jókor jön és jókor megy, minden szép és jó, minden az élet része. Nem kell  a csodát várni, mert ez a pillanat maga a csoda.

Vedd észre, hogy megetetnek, majd gyógyírt ajánlanak a túlzabálásra! Közben pedig csak élhetnél magadnak, magadban, boldogan, zabálás és gyógyulás nélkül. Van neked életed, van neked mivel foglalkozni, van neked feladatod éppen ami, tedd azt amid tenned kell, azzal amid van. Az ajánlást nem kell elfogadni, nem kell megvenni, nem kell venni és venni és venni, semmit! Nem kell versenyezni, nem kell nagyobbnak látszani, nem kell okosabbnak lenni, csak légy önmagad. Szállj ki a hintából, mert elszédülsz, szállj le a lóról mert leesel és megütöd magad. Megütöd magad, ha nem önmagad vagy!  Csak járj, elég az neked, elég a Földi életedhez. Ne gondolkozz túl sokat, ne gyászold a múltat, ne foglalkozz senkivel és semmivel, csak ÉLJ!

Vigyázz magadra!



Megjegyzések