Szeretsz vagy nem szeretsz

 



Ilyen egyszerű az élet!

Nincs a szeretetnek ötven árnyalata, a szeretetnek nincs feltételrendszere. Szeretetnek nincs időkorlátja, a szeretet nem függ semmitől.

Valakit vagy szeretek szőröstől bőröstől mindig mindenkor mindenekfelett azért mert szeretem ,vagy feltételeket szabok, hogy mikor fogom szeretni, milyen helyzetekben szeretem és milyen helyzetekben nem szeretem, mit kell csinálnia ahhoz, hogy szeressem és mit nem kell csinálnia. Bárhol is vagy a földön bármilyen helyzetben is vagy csak ezt az egy kérdést kell feltenni magadnak, szeretem vagy nem szeretem. Ha szeretem akkor mindegy az adott pillanat, mindegy a szitu, mindegy a helyzet, mindegy a cselekedet, mert szeretem. Túl fogunk rajta lendülni, túl fogok rajta lendülni, mert az a legfontosabb, hogy ha szeretem akkor ez is ő, amit tett, az is ő. 

Ha nem szeretem akkor el kell döntenem, hogy nekem ez így jó -e, akarok-e valakivel úgy élni, hogy nem szeretem százszázalékosan. Mitől függ az hogy szeretem-e vagy sem?

Csak tőlem, az én döntésem, hogy valakit szeretek, vagy nem szeretek. Én döntöm el, nem az ő cselekedeteitől függ az, hogy szeretem-e vagy sem, azt is én döntöm el, hogy az ő cselekedeteit miként minősítem. 

Tehát a szeretet egy döntés, és nem feltételrendszer! A szeretet az feltétel nélküli, az igaz szeretet az nem ismer korlátokat, úgyhogy nézzetek magatokba nézzetek körül.  

Döntsétek el, hogy saját életeteket akarjátok megkeseríteni azáltal, hogy a nem szeretem mellett döntöttek, vagy pedig elkezdek szeretni , és a szeretet az megadja azt a lehetőséget, hogy e mögé rejts mindent és ne bosszankodj, ne mérgelődj, ne stresszelj, hanem elfogadd, hogy ő olyan amilyen! Mindannyiunknak ezer és ezer oldala van hiszen minden szituációban vagyunk valamilyenek, de ha amellett döntesz hogy szeretsz, akkor mindegy, hogy a másik mit tesz, annak tudod be a  cselekvését, hogy ez is Ő, ebben a helyzetben ő ezt tudta tenni, ő itt tart, ő erre képes, de így is jó, sőt csak így jó !

Én hiába akarom hogy más legyen, más életét nem tudom átfaragni, más élethelyzetében nem tudok beleszólni, nincs hozzá jogosítványom, az az élet dolga nem az enyém! Úgyhogy a feltétel nélküli szeretet az olyan közhelyes, de gondoljatok mélyebben bele, hogy az összes bosszú, harag, vita, méreg, mind abból ered, hogy nem szeret az illető, nem nem döntött a szeretet mellett, hanem a gyűlölet mellett döntött, a feltételek mellett döntött!

Nem tudom hogy áttudom-e adni nektek ezt az érzést, hogy ha szeretsz, akkor nem tudnak megbántani, hiszen a megbántás az arról szól, hogy te valamit másképpen értelmezel, te bántónak értelmezel valamit.

Ne bántsd megad! Szeress! Játssz, nevess!

Vigyázz magadra!


Megjegyzések