Haló, haló...mi is volt előbb?

Őszintén...nem tudom, mi volt előbb.

Talán a tudás-tapasztalás és utána  kérdések sorozata?

Vagy ez automatikus, hogy ha én tudok és tapasztalok, akkor jönnek akik tőlem kérdeznek?

Vagy azért tanulok, hogy megtaláljanak a kérdések?

Olyan ez mint egy lánc...szemek egymásba kapcsolódva.

Szemek, akik nem is tudnak egymás nélkül élni, hiszen adni és kapni!

Adni és kapni!

Mai telefonos gyors segély -  hétfő 7:40,  J. megkereste reggel személyesen B-t, mert idegileg rossz állapotban van és segítségre van szüksége...majd B. megkeresett engem 9:45-kor, hogy mit tegyen, segítsek neki!

Szerintetetk én kit hívtam fel?!

Istent! 

Bevagyok csatornázva...ahogy Te is! Csak meg kell találnod!

Nyugodtan végig hallgattam a történenet és annyit mondtam: 

Tedd azt amit a szíved diktál, amit a lelked elbír. Bármit is teszel, tudd, hogy azt a mostani tudásod és érzéseid alapján tettet, gondolj arra, hogy ezt utólag megbánni nem szabad.

Nyugalom a hosszú élet titka!

A bölcsesség, nyugalom, türelem, azaz a józan ész. Összhangban magammal, a saját békémet fenntartva, cselekedni és segíteni.

Szép napot!

Megjegyzések