...a cél felé




50-49-48...stb. Ez mind mögötte van! Minden egyes perc és nap. Itt vagyok! 

100-ra tervezek!

Micsoda adomány, hogy megadnnyi tapasztalatom van! Megannyi tudással és infomációval vagyok gazdagabb!

Mikor ha nemm ost és mikor ha nem azzal mi már van!

Hála, nem sokat buktam, de azért mégis csak kifizettem én is a tanulópénzt! Sőt, még ha új területre tévedek, most is van mit a közösbe fizetnem! De ez jó! Jó, mert haladok!

Mikor jó vállalkozni, ismét, ha nem most?! Tapasztalattal és tudással a fejemben!

28 éve tapasztaltam meg a fejlődés olyan fokát, amit még itthon ma sem értünk el. Vannak üzletfromák amiket nem lehet adaptálni, átültetni, a társadalmi kultúra miatt, a berendezkedés miatt és közben a világ is fejlődik, tehát átültetés helyett valami más lesz az irányadó világszerte.

Azonban elképedek, hogy a csekktömb, mint fizető eszköz ma is egy megbízható fietési mód az USA-ban! Csodálva nézem, ahogyan emberek kiállítanak (én is ezt tettem) egy darab papírt, ami mondhatni egy fizető eszköz, és bizalmi alapon fizetnek vele!

Hol vagyunk mi ehhez? Sehol! Amikor a hitel kártya is nehezen törte át a kp. világát, szóba sem jöhet egy sajtcédula.


Megjegyzések