Várok, de mire?


Talán elbuktam...néhány hónapot! Vagy mégsem, nem tudom. Vártam! Vártam és vártam! Úgy gondoltam, néha várni kell! Néha  a gyümölcsnek is érnie kell! Néha hiába villan fel a lehetőség, néha hiába nézem az ingát, hiába hallom a kakukk hangját, nem vagyok elég fekészült.

 Vártam! Mire rájöttem, hogy kérdezhettem volna! Is! Várás helyett! Mellett!

Mikor kell várni? SOHA!

Vagy? MINDIG!

Már mindegy! Elmúlt! DE! Úgy érzem tapasztalnom kellett! Úgy látszik! Biztosan! Hiszen ez lett, ez van!

Kérdeztem, és közben más is várt rám! Fantasztikus! Egymásra vártunk!

Tanulság?! Van!

Ha arra várok, hogy vajon miért csinál, vagy nem csinál valaki valamit, kérdezzek! 

Mit veszíthetek? Egy választ! Az időt! A lehetőséget!?  A leghetőség még talán megmarad, de az idő! 

Az idő, az halad! 

Megjegyzések