Mindenkit Anya szült

 


Úgy szoktam mondani, hogy mindenkit ugyan olyan anya szült, úgy értem anya egyed! Senki nem jött a világra egy más fizikai adottságokkal bíró egyedtől. Egyed, igen, emberi egyed! Isten által teremtett lény, az egyed! Ez nem rosszalló kifejezés, sőt, inkább olyan magasztos  és utánozhatatlan, amit szinte megfogalmazni is lehetettlen az én emberi tudosámmal, amit szintén egy felsőbb teremtőtől kapok.

Egyik ember sem külömb a másiknál, de mégis teljesen más. Azonban mint egyed, egyenrangúak vagyunk. Senki sem áll magasabban vagy alacsonyabban, mint én! Lelki, fizikai és szellemi képességekben van eltérés, de mint egyed egyenlő velem. 

Így aztán, mint egyed adok a másik egyednek jogosítványt, hatalmat és egyéb olyan engedélyeket amivel engem vagy másokat emelhet vagy taszíthat a mélybe. Senki más nem ad neki engedélyt, ha én nem adok!

Tehát mindenki addig mehet el, amíg megengedem neki! 

Légy bátor, légy erős! A Te életed a Tied! Senki nem uralkodik feletted, csak az aki fizikailag nincs itt!

Minden egyéb fizikai hatalomnak te adsz hatalmat és engedélyt!

Figyelj! Vigyázz magadra!


Megjegyzések