Biblia okosan - Mi Isten akarata?

 


Minden reggel olvasom a Bibliát...és minden reggel olvasom a Maiige és Kabbala üzeneteit!

A mai nap kérdése, hogy mi Isten akarata és mi van ha nem találom meg a célt amire születtem?

Első olvasatra azt gondoltam, hogy totális tévúton vagyok! Sőt a média, marketing is azon van!

Minden szakmai okos ember (pszichológus, coach, tanácsadó tréner, stb) azzal traktál, hogy találd meg a saját célod! Miért születtél? Ha nem találod, selejt vagy! 

Ez volt az első olvasat! Stressz, a mindennapi stressz mellé, Úristen megtalálom-e a nekem szánt feladatod, érteni fogom-e amit mondasz, meg tudom-e mi a  te akaratod az én életemmel? Tisztadili!

Dél van! Már másképpen gondolom!

Isten akarata az, hogy úgy éljünk, olyan jósággal ami a Bibliában írva van! Törekedjünk a bűn mentesen életre! Bűn, azaz Istentől el ne távolodjunk, mást ne bántsunk, szeretetben fogadjuk el embertársainkat. Segítsük és szolgáljuk az emberi életet, a jó irányába tereljük testvéreinket! 

Na, ebben így nem látok stresszt! Igy nem azt olvasom, hogy Atya Ég! Mi legyek ha nagy leszek, író, költő, vadakat terelő juhász, tűzoltó vagy vasutas? Nem!, Nem ez a lényeg! Nem az a  lényeg, hogy szakmád legyen és valami extra csúcs kimagasló légy valamiben amiből rengeteg pénzed lesz! Nem az a lényeg, hogy törj és zúz, hogy elérd az álmaidat más kárán! Nem az a lényeg, hogy Te légy Einstein...hiszen nem Te vagy! Nem kell mást másolni! Nem lehetsz ő! Te, te vagy! 

A lényeg szerintem az, hogy tedd azt mit tudsz, azzal ami van és érzed jól magad úgy, hogy tudod másnak is jó érzést nyújtasz a szolgálatoddal. Mi a szolgálat? Te, bármi ami jó benned, ami jó belőled!

Ha ez igazi, akkor Isten jutalmazza! Mindennel!

 ...mert az élet visszaigazol :)



Megjegyzések