Hogyan legyen könnyű?


Feltettem magamnak ezt a kérdést, de valójában én sem tudom a tutti választ.

Ha a Leszarom tablettát szedem napi 3x2 adagban, akkor könnyelmű és nem törödöm lehetek.

Ha gondolkozom, akkor mennyit és miért azt?

Ha keveset akkor miért keveset gondolkozom, miért nem gondolom át kellőképpen!

Ha túl sokat gondolkodom, minek bonyolítom túl a saját életem!

Hol az arany középút?

Arra jöttem rá, hogy mindenkinek van saját arany középútja. Az arany közép út az amit éppen tesz. Nem tudja nem úgy gondolni, ahogy gondolja. A túl gondolás és a nem törödömség egy másik személy, másik nézőpontja és értékrendje szerinti mérce. A magam mércéje szerint annyira tudom átgondolni, amennyire a gondolatok jönnek és az érzések megkívánják. Miért nem csinálom úgy, ahogy másik? Hát mert én, nem ő vagyok! Én nem tudom úgy csinálni, mert nekem nem az a kényelmes. Lehet, hogy az sem kényelmes amit most csinálok, de egyenlőre nem tudom másképpen csinálni, mert nem értem még el arra szintre, hogy magam megerőszakolása nélkül másképpen tudjam csinálni. Egyáltalán meg tudom magam erőszakolni? Nem hiszem. Mindig van az határ amikor azt mondjuk, "naaane ezt nem teszem". Azt gondolom, hogy ez az erőszaki határ. Azaz nem tudom megerőszakolni magam. Minden más csak lecke, csak tanulás és a tapasztalás, fejlődés, vagy hívd annak ami. Lecke nélkül nincs tanulás.

A megtettem, de nem akartam, nem egy valós eset. Ugyanis ha megtettem, de nem akartam, akkor minek tette meg. Külső indok generálás nem válasz a tetteinkre. A belső érzés az ami vezérel, ha mégis megtettem, annak ellenére, hogy akartam, akkor valami meggyőzött. Meggyőzte a lelkem, az agyam az érzelmeimet.

Tedd, vagy ne?! A te dolgod :)



Megjegyzések