Te is egy csiszolatlan gyémánt vagy?!



Kinek írok?

Neked, kedves olvasó, aki szeret olvasni.

Neked, aki válaszokat keres. 

Neked, aki a hogyant kutatja. 

Neked, aki tudásvággyal küzd. 

Neked, akit érdekel minden és bármi. 

Neked, aki szeretne megtanulni gondolkozni. 

Neked, mert úgy érzed dolgod van vele. 

Neked, mert sorstársnak érzed magad.

Miért írok?

Mert, írnom kell.

Mert, szeretek írni. 

Mert, rájöttem, hogy mivel 40 éve írok, dolgom van vele, Isteni útmutatás.

Mert, úgy érzem, amit megtapasztaltam az nem csak az enyém.

Mert, szeretnék segíteni.

Mert, a tudás hatalom az életed felett.

Mert, az olvasás gazdagít.

Mert, hiszem, hogy mindenki egy csiszolatlan gyémánt.

Mert, azt gondolom, hogy ha csak egyetlen  mondatom is segített valakinek, megérte leírni.

Miről írok?

Bármiről és akármiről, ami velem és bennem történik. Ami hozzám tett, vagy amihez én hozzá tettem. 

Tapasztalatok, gondolatok és megfejtések.

Életesemények és azok megélései, melyek mindannyion életében előfordulhat.

Élet - üzlettel, magánélettel.

Ki vagyok?

Én vagyok! Cicoma nélkül és cicomával!

 Anya, gyerekkel, asszony üzlettel és néha üzlet nélkül, társ társsal és néha nélküle.


Keress bátran!

Könyvem megrendelhető - > aNő társkereső naplója

Megveszem



Megjegyzések