Az nem ÚGY van - a tagadás művészete

 

    

                                                                    Te úgy mondod, Én így hallom!

                                                                        Én így látom, Te úgy látod!

Végeláthatatlan embert ölő viták kerekednek, csak abból, hogy amit Én mondok, azt más nem úgy hallja/érti, vagy amit Én látok, azt más másképpen látja.

Egyszerű! 

Más szemszögből, más a látszat! 

Természetesen vannak események, amiket meglehet magyarázni, mert a ki - hogy érti, végül is közelíthető. 

DE, van a tagadás művészete.

Azt értem ezalatt, hogy ha valaki tojik valamitől és netán erre rávilágítasz, akkor  "Á, az nem úgy van, ez nem igaz!" a válasz. 

Ahelyett, hogy elgondolkozna a harmadik ilyen eset után, hogy mitől látszik valami másképpen, mint ahogyan azt Ő gondolja magáról.

Létezik a kívül és belül szócska, ami azt jelenti, hogy mindkettőnek más az értelme. Tehát ahogy Én látom magam belülről, más nem úgy lát engem kívülről!

Tudjuk, hogy nem kell más véleményére adni, de LEHET, hogy érdemes elgondolozni a kapott infomáción/kérdésen, mert a környezetünk véleménye befolyásolja kapcsolatainkat. 

Le lehet porolni magunkról mindenkit, de akkor nincs kapcsolati hálónk, ami tudjuk, hogy az ember lételeme. El lehet azt hinni, hogy a másik őszintén úgy látja a dolgokat ahogyan mondja, és el lehet azt is képzelni, hogy netán segítő szándék van benne.

Isten emberek által szól hozzád! 

Lehet, hogy amit láttál/hallottál nem véletlen! 

A tagadás előtt érdemes elgondolkozni, vagy legalább utána.

Könyvem megrendelhető - > aNő társkereső naplója

Megveszem

Megjegyzések