Hova rohanunk? - részlet a könyvből

 


Létezik az idő? Kinek és miért fontos? Hova rohanunk? 

...talán időnk oly sok van, mint homokszem a sivatagban... megszámlálhatatlan


2007-01-29 09:55:55  Mire várunk? :)

...Hát nem tudom :)

 Ugye nálatok is rohan az idő...nálam is...Szeretem, ha minél előbb kiderül, hogy „na ennek sincs semmi értelme”, lépjünk tovább...vagy ha van értelme, akkor mi...mi legyen a következő lépés...

...

 Hova is rohanok? Te is rohansz? És mondd, hová? Nem eléggé rohan az idő, még én is rohanjak? Vagy egyáltalán nem rohan, csak én vagyok türelmetlen.

Türelem az, amikor elfogadom az életem úgy, ahogy van. Jön és megy. Ha türelmetlen vagyok, akkor sem történik másképpen, csak frusztrált és stresszes leszek, ami senkinek nem jó, legfőképpen magamnak nem jó. A zavarban azt sem tudom, mit csinálok, csak csapongok. Akkor miért csinálom, ha nem tudom, mit csinálok?


 

Könyvem megrendelhető itt is:

Megjegyzések